Zoeken in deze blog

maandag 19 april 2021

Cover up Monday #4

 Cover up Monday

 Hallo lieve mensen! Het is weer tijd voor Cover up Monday! Het is altijd moeilijk kiezen tussen alle fantastisch covers. Maar ik heb weer een pareltje kunnen vinden in de kast. Het is weer een Armentrout.

Deze boeken zijn al wat ouder, maar zijn heruitgegeven in een nieuw en moderner jasje. Ik heb de serie als cadeautje gekregen en ben er onwijs blij mee. Ik vind namelijk elk van de boeken in de serie er fantastisch uitzien. 

Ik heb uiteindelijk voor het tweede deel gekozen omdat deze kleuren fantastisch matchen bij mijn bloemen. Maar natuurlijk niet alleen om die reden. De combinatie van het blauwe en het paarse is iets waar ik onwijs naar toe getrokken word. Als ik alle boeken stapel dan springt deze er prachtig uit juist doordat de kleuren anders zijn dan de rest, die zijn meer rood en oranje tinten. 

Of de kleuren en de cover ook echt met het verhaal te maken hebben dat weet ik niet. De serie zelf heb ik namelijk nog niet gelezen. Maar de covers zorgen ervoor dat ik wel geïntrigeerd ben om te gaan kijken wat voor wereld het is en hoe de personages zijn. Ik ga dan ook zeker niet lang wachten met lezen en hier gauw in beginnen. Tot de volgende keer! 
Groetjes Danique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten