Zoeken in deze blog

donderdag 22 april 2021

4x boeken waar ik naar uitkijk in Mei

 Books of May 

We zijn inmiddels midden in april beland. Dat betekend dat we langzaam gaan kijken naar de boeken die ik mei uitkomen. In deze post lees je alles over de boeken waar ik naar uit kijk en die zeker op mijn lijstje staan. 

1. Niets meer en Niets minder van Anna Todd
Anna Todd kennen we allemaal van de serie After. De mensen die de boeken niet hebben gelezen zullen ongetwijfeld de films wel hebben gezien. Vorig jaar kwam ze met een nieuw boek genaamd Verliefd tussen de sterren, een nieuwe serie. Helaas hoorde ik er niet zulke goede woorden over en sloeg ik over. Maar niet getreurd er komen namelijk 2 nieuwe boeken van haar uit op de zelfde dag. Deze serie gaat over Landon Gibson, een jongen die het rustige platteland verlaat voor de grote stad New York. Terwijl hij begint te wennen aan het leven daar en de rekeningen met een baantje kan betalen. Loopt hij soms Dakota tegen het lijf het meisje voor wie hij naar de stad kwam en tevens het meisje die hem dumpte. 

Het beloofd een serie te worden met veel romantiek en een zoektocht naar jezelf. Hij sprak mij erg aan en ik kan niet wachten om het verhaal te lezen. 

2. Een hart zo vurig van Brigid Kemmerer

Hier kijk ik denk ik toch het meest naar uit! Deel twee van de serie. Ik las het eerste deel Een vloek zo eenzaam in 1 ruk uit tijdens een readathon. Dit is een beauty and the beast retelling. We volgen hier Harper die naar de wereld van Rhen word ontvoerd. Hier proberen ze samen de vloek te verbreken die over Rhen en het land hangt. Een boek vol spanning en romantiek. Ik ben zeker benieuwd waar dit boek heengaat, maar vooral hoe het nu met Harper en Rhen verder gaat! 

3. Bloed en honing van Shelby Mahurin

Dit is een boek dat voor mij nog een verrassing word. Ik heb deel 1 namelijk nog niet gelezen. Ik kocht het boek in een opwelling in Amsterdam vorig jaar. De goede dingen die ik erover hoorde zorgden dat ik om was en het meenam. Er zijn ook mensen die het minder maken en als ik eerlijk ben is het verhaal niet 1 die ik normaal kies dus ik ben heel benieuwd. Louise vlucht van haar heksenkring naar een stad. Eenmaal daar zou ze haar magische krachten moeten verbergen. Reid is een heksenjager van de kerk. De kerk dwingt hen twee te moeten trouwen. Lou is bang dat mensen erachter komen wat ze is, maar heeft ook het probleem dat haar gevoelens voor Reid aangroeien. Ik ben heel benieuwd en pak het eerste deel ook gauw op om door te kunnen in deel 2.  

Dat was hem mensen, dit zijn 3 boeken die in mei uitkomen en die mij heel erg aanspreken! Laat vooral weten naar welke boeken jij uitkijkt. Tot de volgende keer!

Groetjes Danique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten