Zoeken in deze blog

woensdag 25 augustus 2021

Wrap up // Juli

 Wrap up Juli 

Het is alweer augustus en dat betekend dat het tijd is voor mijn wrap up voor juli. Hij is later dan normaal, maar dat komt door een weekje vakantie. Juli vloog voorbij en dat betekend ook dat een deel van de zomervakantie er alweer opzit. Ik heb nog 2 weken vrij en moet dan weer aan het werk. Tot die tijd ga ik heerlijk lezen. Maar de grote vraag is wat las ik in Juli?

Ik begon de maand met Daigho van Latoya Morris. Een young adult fantasy van uitgeverij Hamley Books. Dit was een recensie exemplaar die al even lag te wachten. Ik gaf het boek 3 sterren omdat ik iets miste in het verhaal. De ontwikkeling van schrijfstijl was wel heel goed te merken en was ook mooi om mee te maken. Ben je benieuwd naar mijn hele recensie? Klik dan gauw hier

Mijn tweede boek was er nog een van Hamley Books. Dit was ook deze keer een blogtour boek. Mijn verwachtingen van dit dystopisch boek waren redelijk hoog. Helaas werden ze niet waargemaakt. Het verhaal pakte mij niet en de schrijfstijl was niet mijn ding. Lees mijn hele recensie hier

Voor een readathon die ik organiseerde las ik het boek Breekbaar als glas. Het tweede deel in de forest of good and evil serie. Ik vloog erdoorheen en kon hem niet wegleggen. De personages waren fantastisch en het verhaal zat goed in elkaar. Lees hier mijn gehele recensie. 

In dezelfde readathon las ik De beminde van Kiera Cass. Een boek waar meningen zeker over verdeeld zijn. Voor mij was het een heerlijke en luchtige young adult wat makkelijk weg las. Ik vloog erdoorheen en had hem binnen 2 dagen uit. Ben je benieuwd geworden? Lees dan hier de hele recensie!

Daarna las ik het tweede deel De bedrogene. Een boek dat ik voor young adult dome mocht recenseren. Dit tweede deel las weer net zo vlot weg als het eerste deel. Alleen zat er wel wat verandering in de schrijfstijl. Benieuwd wat ik er verder van vond? Lees mijn recensie dan hier

Het vijfde boek dat ik las was een recensieboek dat ik heb mogen ontvangen voor chicklit. Dit was voor mij het eerste recensieboek dat ik las voor hun en wat voor een. Ik heb het namelijk over het boek Soldaat van het noorden van Bram Baptist. Een verhaal over verzetsstrijders in de tweede wereldoorlog. Een verhaal dat indruk heeft achtergelaten. Lees hier mijn hele recensie via chicklit!

Ik sloot mijn leesmaand af met een buddyread. Ik las samen het boek Toren van de dageraad van Sarah J Maas. Het vijfde deel in de glazen troon serie. Een verhaal volledig gefocust op Chaol en Nesryn. Ik gaf het boek 4 sterren. Mijn recensie komt gauw online. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten