Zoeken in deze blog

zondag 6 december 2020

Wrap up november + Voor uitzicht December

 Wrap up november + Voor uitzicht december 

De koude dagen zijn aangetreden, de dagen worden korter. Dat betekend dat de winter er is en dat we al heel gauw naar de kerst gaan. Een heerlijke maand, waarin de kaarsjes aankunnen, de dekentjes weer op de bank gaan en de kerstboom weer in de kamer kan staan. Een drukke maar gezellige maand waarin familie centraal staat, maar helaas kan dit, dit jaar niet. Het voordeel is meer tijd om te lezen en nog een paar mooie boeken mee te pakken voor 2020. In dit artikel vertel ik je mijn boeken van november en mijn leesdoelen voor december, lees je mee?

Gelezen in november

Ik las deze maand meer dan ik had verwacht, in totaal waren het 6 boeken en ben ik begonnen in nummer 7. Het was een wisselende maand als we naar genres gaan kijken. Een paar young adult maar ook een new adult, een kinderboek en een mooi kerstverhaal. Ik laat ze hieronder aan jullie zien;
  • Ravenburcht  van Ina de man 
  • Tegen elke prijs  (Gaming the system #1) van Brenna Aubrey 
  • Kerst op het eiland Skye  van Kirsty Ferry 
  • Shine van Jessica Jung
  • Tussen de beesten en wilde rozen van Ashley Poston ( recensie komt 8 december online )
  • Stille duisternis van Fenneke  Zwaaneveld ( recensie komt 4 december online 
6 verschillende boeken maar er was toch wel een favoriet. Namelijk Tussen de beesten en wilde rozen, een fantastisch verhaal dat zo realistisch is als het om conversaties gaat. Ik hou ervan! 

Boeken gekocht in november

En hier schrok ik zo ontzettend van, want wat zijn er veel dingen binnen gekomen deze maand! Ik ben er in ieder geval heel blij mee en kan niet wachten om ze allemaal te lezen. De volgende boeken kwamen binnen:
  • Een vloek zo eenzaam ( Recensie exemplaar van Blossom Books )
  • Mijn hart van ijs ( Recensie exemplaar van Hamley Books )
  • Een dodelijke opleiding ( Recensie exemplaar van VibYoungAdult )
  • Het verzet van de koningin ( recensie exemplaar van YoungAdultDome )
  • De Acedemie ( recensie exemplaar van YoungAdultDome )
  • De grand tour van Henry Montague ( recensie exemplaar van YoungAdultDome )
  • Hallo nu ( recensie exemplaar van YoungAdultDome )
  • Over wezenloze zielen ( Blogtour van Dutch venture publishing )
  • Stille duisternis ( Recensie exemplaar van Hamley Books )
  • De gevallen koning ( Boekenbox )
  • Trust again ( Gekocht )
  • De laatste magiër ( Gekocht )


Mijn TBR voor december 

De TBR is iets wat ik normaal niet doe, maar toch mee begonnen ben omdat ik dan meer overzicht heb in wat ik nog moet lezen en wat ik graag wil lezen. Dit zijn de boeken die ik graag wil lezen in december 2020:
  • Over wezenloze zielen van Merel Keyzer 
  • Kartonnen sterren van Seren J. Smedts 
  • Koningin van de schaduw van Sarah J Maas 
  • De gevallen koning van Holly Black 
  • Een vloek zo eenzaam van Brigid Kemmerer
  • Een dodelijke opleiding van Naomi Novik 
  • Mijn hart van ijs van Jen Minkman 

De laatste maand is in gegaan en ik ben zo benieuwd of ik mijn laatste tbr kan voltooien en welke mooie boeken ik nog tot mijn lijst kan toevoegen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten