Zoeken in deze blog

maandag 5 april 2021

Cover up Monday #2

 Cover up Monday 

Hallo lieve mensen! Het is alweer tijd voor cover up monday! En wat kijk ik hiernaar uit. Dit is een artikel die ik met alle liefde schrijf en die liefde deel ik uiteraard graag met jullie. 

De boeken van Jennifer L Armentrout zijn over het algemeen bij iedereen wel bekend. Ik geniet er altijd met volle teugen van, het is namelijk een van mijn favoriete schrijfsters. Ik ontdekte haar 1 jaar geleden door het boek Als morgen niet bestaat. Dit bracht mij weer helemaal terug in het lezen, en is dus eigenlijk ook de reden dat ik dit ben begonnen. Vanaf daar ben ik haar schrijfwerk verder gaan volgen en kwam ik al gauw uit bij de lux serie. 

Deze boeken las ik op vakantie in Italië in 2 weken allemaal uit. Ik vond ze geweldig en kon niet stoppen met lezen. Ik vloog erdoor heen. Maar goed genoeg over het verhaal want het gaat natuurlijk over de covers. De eerste keer las ik via de e reader, maar ik zou geen boeken verzamelaar zijn als ik niet ook de paperbacks wou. Het was lastig kiezen tussen al die mooie pastel tintjes. Maar ik ben toch gegaan voor het tweede deel uit de serie. Wat mij vooral aantrok is de mooie pastel roze/paars die word gebruikt, gecombineerd met de lichtpuntjes geeft dit een fantastisch effect. 

Wat het meeste opvalt en waar mijn aandacht gelijk heen ging was de afbeelding in het zwart van Katy een van de hoofdpersonages. De eenzaamheid die ze uitstraalt is op een bepaalde manier heel mooi. Het komt mij ook heel erg bekend voor en misschien dat ik me zo aangetrokken voel tot de cover. 

Daarbij is het geheel van de serie bij elkaar ook een prachtig gezicht en vertellen de covers een verhaal op zichzelf. Ik kan de boeken dan ook zeker aanraden om eens te bekijken en je te verwonderen over de schoonheid. Goed mensen dat was hem dan weer! Tot de volgende keer!
Groetjes Danique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten