Zoeken in deze blog

maandag 2 november 2020

Wrap up oktober + Vooruitzicht November

 Oktober wrap up en vooruitzicht November 

November staat alweer voor de deur en dat betekend dat Halloween voorbij is en we gaan terugblikken op een mooie leesmaand. Ik geef jullie mijn gelezen boeken en mijn favorieten, maar ook blikken we alvast naar november want wat komt eruit, en wat zijn mijn leesdoelen. Een leuk feitje! Mijn bookstagram bestaat op 5 november alweer 1 jaar en wat is die tijd snel gegaan, daar later in de maand meer over! Maar nu eerst kijken hoe beviel oktober mij als leesmaand?

Gelezen in oktober

Ik geef je het antwoord, het was een hele goede leesmaand. Ik las meer dan normaal, vergelijk het met een zomervakantie bijvoorbeeld. Hier ben ik best trots op want ja dat betekend vele mooie verhalen en mooie nieuwe auteurs die ik heb mogen ontdekken via hun prachtige verhalen. Hieronder een overzichtje;

Zoals je kan zien een fantastische leesmaand. Ik las veel debuten van gave nieuwe auteurs. Maar ik las ook nieuwe boeken voor mij zoals Erfgenaam van vuur. Mijn favoriet kiezen is lastig maar ik denk wel dat het Erfgenaam van vuur is, deze heeft mij heel erg verbaasd maar zat ook goed in elkaar naar mijn mening. 

Boeken die gekocht zijn in oktober

Toen ik eens naar mijn aankopen keek bleek dat ik niet heel veel gekocht had deze maand, en dat komt niet vaak voor. De reden daarvan is dat ik veel recensie exemplaren heb mogen ontvangen ( heel veel dank daarvoor ) daardoor had ik niet de neiging om dan zelf ook nog aankopen te doen. Hieronder een lijstje van de ontvangen en gekochte boeken;
  • Shine van Jessica Jung ( recensie exemplaar van best of ya )
  • In de ban van de ring ( Kringloop koopje )
  • Nieuwe maan van Stephenie Meyer  ( Bruna )
  • The school for good and evil by Soman Chainani ( Amazon )
  • Twisted tale Straight on till morning by Liz Braswell ( Amazon )
  • Tussen de beesten en wilde rozen van Ashley Poston ( recensie exemplaar van best of ya )
  • Kartonnen sterren van Seren J. Smedt ( recensie exemplaar van Hamley books )
  • Spotgaai van Suzanne Collins ( cadeautje voor verjaardag )
  • Uitverkoren van Veronica Roth ( cadeautje voor verjaardag )
  • Overleef me dan van Stan Kelder ( gewonnen )
  • Heks van vuur en oorlog van S. Christina ( gewonnen ) 
  • Ravenburcht van Ina de Man ( blogtour ) 
  • Kerst op het eiland Skye ( blogtour ) 

Boeken waar ik naar uit kijk in november

Er komen genoeg boeken uit die ik graag wil lezen komende maand. De nieuwe van Jennifer lijkt me erg gaaf maar helaas moet ik bekennen dat ik deel 1 en 2 nog moet lezen maar misschien is dit een mooi zetje om dat te doen. Voor de rest ben ik heel nieuwsgierig naar De grand tour van Henry Montague, normaal ben ik niet van de geschiedenis maar deze sprak mij toch wel heel erg aan. 

Mijn TBR voor november

Normaal maak ik geen tbr omdat ik meer een mood lezer ben. Ik ga wel een opstellen voor de blogtours waar ik aan mee doe komende maand zodat ik meer inzicht heb op de tours. Daarbuiten om kies ik gewoon op dat moment, benieuwd naar de tours? Neem dan gauw een kijkje hieronder;
  • Ravenburcht van Ina de Man ( 6 november )
  • Tegen elke prijs van Brenna Aubrey ( 10 november )
  • Kerst op het eiland Skye van Kirsty Ferry ( 20 november )
  • Stille duisternis van Fenneke Zwaaneveld ( 26 november ) 
Dit zijn alle boeken die ik sowieso ga lezen! Ik ben benieuwd wat mij verder te wachten staat deze maand! Ik wens jullie allemaal een mooie leesmaand toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten