Zoeken in deze blog

zondag 27 september 2020

ABC Challenge

ABC Challenge 

Wat leuk dat ik mee mag doen met de ABC-challenge én dat ik mag beginnen met de letter A! Ik heb een beetje moeten nadenken over titels, maar als je genoeg boeken in de kast hebt staan, vind je er gelukkig vrij snel drie met een letter A 😉


3 boeken in de boekenkast met de letter A:
Het is combinatie van gelezen en ongelezen boeken. Een boek met de A waar ik echt onmiddellijk aan moest denken, is Als de nacht eindigt van Laura Diane! Toen ik het boek binnenkreeg, ben ik er letterlijk meteen in begonnen en ik las het bijna in één ruk uit. Zo, zo goed vond ik het! Ik weet dat deel twee, Als morgen begint, minstens zo goed is want ik mocht het proeflezen van Laura en ik ben er zeker van dat iedereen die genoten van het eerste boek nog harder zal genieten van het vervolg!

Een ander boek, op de TBR-pile, is Adder van Bex Hogan. Ik werd meteen verliefd op de cover met goudfolie die zo heerlijk blinkt en echt staat te shinen in de boekenkast. Nu nog tijd vinden om te lezen want het klinkt als een steengoede fantasy!

Het laatste boek voor deze rubriek is Alles is nu van Amy Giles. Deze maand verscheen haar nieuwe boek, De scherven, bij Zomer & Keuning, maar ik moet Alles is nu nog lezen. De cover is echt mooi en als het verhaal zo goed is als iedereen beweert, wordt het vast een 5 sterren-boek!

2 boeken waar ik enorm naar uitkijk:
Degene met een blog weten vast dat het heerlijk is om de brochures van de uitgevers door te bladeren als er nieuwe boeken aankomen. Ik heb mijn lijstje er bijgenomen en vond al snel twee boeken die nog uitkomen in 2020 en die hoog op mijn wenslijstje staan. Het betreft Avondrood van Bes Ceyssens en Al die tijd van Rachael Lippincott. Bes Ceyssens kan je kennen van De laatste dans of Vruchteloos en zal dus in dit najaar een historische roman op de markt brengen. Al die tijd is geschreven door de auteur van Vijf stappen van jou, waardoor ik enorm hoge verwachtingen heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten