Zoeken in deze blog

maandag 10 mei 2021

Cover up Monday #7

 Cover up Monday

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor Cover up Monday. Het is meivakantie en ik heb nog heerlijk 1 weekje vrij voordat werk weer begint. Die twee weken heb ik natuurlijk goed besteed met lezen. 

Ik wil het deze week graag hebben over het boek Heks en Jager het eerste deel van een trilogie. En als ik het goed heb is deel 2 onderweg naar Nederland. Dit deel kocht ik in Amsterdam vorig jaar. Het was een boek die mij niet bepaald aansprak maar wel ook wel nieuwsgierig maakte. Ik lees niet vaak over heksen en wou het zeker een kans geven. Nu zijn we 1 jaar verder en heb ik hem nog steeds niet gelezen. Deel 2 staat wel al gereserveerd hihi. Hij komt dus gauw aan de beurt. 

Als ik kijk naar de cover is dat er een die ik niet vaker zo heb gezien. Ook hier springt het goud er zo mooi vanaf juist door dat zwarte. Dit is wel een combinatie die ik prachtig vind. De letters en de stijl die hiervoor gebruikt zijn passen ook goed bij het thema van de cover, namelijk een magisch tintje in een wereld van geweld. De slang staat daar symbool voor. Die is prachtig verweven in de cover en komt ook wat naar voren zodat er een extra laag op zit. Ik denk wel dat deze cover heel symbolisch is voor het boek, maar daar kom ik maar op een manier achter. Volgende week weer een nieuwe cover up. Tot dan! 
Groetjes Danique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten