Zoeken in deze blog

maandag 3 mei 2021

Cover up Monday #6

 Cover up Monday 

Het is weer maandag en dat betekend een nieuwe cover up Monday. Het is vakantie en ik heb maar een doel en dat is zoveel mogelijk lezen. Dat begint met een 24h duren readathon. Dit om de maand even lekker te beginnen. 

Dit boek, These violent delights, zie ik overal voorbij komen. Het is een boek dat op het moment erg populair is. De flaptekst is niet eentje die mij normaal aanspreekt, maar ik heb me laten overtuigen door youtubers. Namelijk door een aantal die ik al lange tijd volg en die mijn genre, fantasy young adult ook lezen. Zij vonden hem geweldig en dat was voor mij reden genoeg om hem te kopen.

Toen ik hem in huis had was ik gelijk verliefd op de cover. De kleuren spatten er vanaf door de zwarte ondergrond. Ook het goud en het rood passen perfect bij dat zwarte. Het springt gelijk in het oog. Het zwaard maakt het interessant. Want wat heeft dat met het verhaal te maken? Tel daarbij op dat het lettertype werkelijk prachtig is en dat zorgt ervoor dat in geïntrigeerd ben om het boek snel op te pakken. Het zal mijn eerste echte Engelse boek worden en ik kan niet wachten om te beginnen. 
Heb jij dit boek al gelezen? Laat het me vooral weten in de reacties
Tot volgende week! Groetjes Danique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten