Zoeken in deze blog

zondag 4 oktober 2020

ABC Challenge

 ABC Challenge 

ABC Challenge

Welkom allemaal! Ik ga jullie vandaag meenemen in mijn ( bookswithragna ) ABC Challenge. Ik neem jullie mee in de 5 boeken die echt in deze lijst moeten staan. Ik doe vandaag de letter A. Ik heb er zin in, kijk je mee?


3 boeken die ik in de boekenkast heb staan:

Dit is een combinatie van boeken die ik in de kast en die ik onzettend graag wil lezen en naar uitkijk.

De eerste waar ik gelijk aan moest denken was Afblijven van Carry Slee. Iedereen kent de film wel en het boek is ook geweldig. Het was zo goed dat ik hem meerdere keren heb gelezen. Toch is dit heel raar, want het boek was wat minder gedetailleerd als ik had gehoopt, maar nog steeds goed.

De volgende was Alles heeft een prijs van Audrey Carlan. Ik heb alle vier de delen van deze serie. Dit is het tweede deel. Ik moet ze helaas allemaal nog lezen, maar zoals iedere boekstagrammer kom je altijd tijd te kort.

De laatste die ik echt moest opzoeken was Als ik aan je denk van Laura Lippman. Ook deze moet ik nog lezen. Het lijken me allemaal leuke boeken, maar school laat het me niet toe om zoveel mogelijk boeken te lezen.

2 boeken waar ik ontzettend naar uitkijk:

Als aller eerst, After van Anna Todd. Deze staat al te lang op mijn lijstje en ik kan niet wachten tot ik er eindelijk een te pakken krijg. Als ik heel eerlijk ben wil ik hem ook wel in het Engels maar ook weer niet. Te moeilijk om te kiezen.

En last but not least, Als doden dromen van Mel Hartman. Deze kwam ik laatst tegen op Hebban. Ik moest en zal de flaptekst lezen. De cover is gewoon zo mooi. Een gevalletje Bookstagram made me do it!

 

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn ABC Challenge. Geniet van jullie zondag. Kan niet wachten tot het vakantie is en ik wat meer kan gaan lezen. Ook veel leesplezier gewenst voor de komende week. Enjoy your weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten